Ludwig-Photography

2013-02-21
20:01:21

Mina färgglada hörlurar!
Ser ni mina färgglada hörlurar!

Många har frågat hur man gör dom, om jag typ klipper av sladden eller om jag limmar dit allt. Men så är det inte serrö. Det enda jag gör är att klippa i varje pärla och sedan trycka i sladden och sen så sitter dom där. Dom kommer inte åka bort från sladden, för sidorna av pärlorna sitter så hårt mot varandra! Jag kan fota på hur jag gör eller göra en video om det! Många förstor redan de, och många förstår inte! :)
hörlu

Kommentar:
#1: Frida

Typ tre bilder och sen en text under där det står "fridaaxberg" , kan skicka bilderna på mail när jag har fått dom från en kompis :)

Svar: Jättebra! Hör bara av dig när du fått dom! :)
Ludwig Gustavsson

2013-02-21 @ 20:23:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: