Ludwig-Photography

2011-01-16
11:39:21

Hello
Nu var det på tiden att jag skrev i denna lilla blogg, varför jag inte har skrivit eller lagt upp några bilder är för att ja ja har vart trött och inte orkat göra något, ja har t.o.m tillbringat en hel vecka i skolan utan att jag knappt har märkt något, tiden går som bara den, det har vart julafton och nyårsafton :) och ja har vart med mina vänner, helt underbart, ne nus ak ja inte sitta här och skriva skit, hehe, just nu sitter jag och äter godis från hemmakväll, och funderar på vilken buss jka ska ta till kaxholmen, det är ju rätt chill att sitta framför datorn, eller hur?  vad är det ni vill se mer i min blogg? videos,? musik? texter? bilder? tips? vad skriv och berätta!


Kommentarer:
#1: Saara

Bilder kan det inte bli för mkt av :) Bara man lägger ber lite tid på dom, behöver dock inte vara värsta redigeringarna utan kan räcka med att man lägger till någon text på bilden eller så... :)

2011-01-18 @ 14:55:31

Tack så mycket :D

2011-01-19 @ 17:07:03
#3: Madde

bilder ;]] <33

2011-01-20 @ 20:35:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: