Ludwig-Photography

2011-04-05
21:25:31

Måste skriva av mig lite.
Allting känns som ett helvete rent ut sagt nu. Altl blir hela tiden, mina betyg blir bara sämre och sämre, en väldigt nära vän bara går bakom ryggen på mig och går till en annan sida. Ja orkar inte med trycket i skolan och alla press, osv. Mycket skitsnack går bakom min rygg också, och jag hatar dom små patetiska "cooola" mögliga "barnen! som måste kommentera och lägga sig i i precis allting. Jag måste ta och koppla av någongång och verkligen tänke efter, har jag gjort något eller försöker någon sänka mig? Ja du det är frågan. Är så jävla förbannad just nu för att "asså det är ofattbart" att just HAN kan göra så..

Kommentar:
#1: Anonym

PLUGGA VÄNNEN MIN!

2011-06-07 @ 21:27:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: