Ludwig-Photography

2010-09-11
18:52:56

Oguud!
Shit jag har hunnit med väldigt mycket idag, vaknade smällde i mig två mackor och sen åkte ja mamma pappa till ÖB, köpte parfum och massa annat gott, det var nämligen sista dagen idag ja äter massa onyttigt så ja får passa på ;)
Efter det så väntade ja på leo och helena utanför Golds Gym där vi skulle träna, haha igentligen så måste man vara 16 år för att styrketräna och allt det där på det gymmet, men vi kom dit och snackade med han som stog där, och dom såg att ja inte var en liten kille, då fick jag börja träna där, men mamma och pappa måste skriva på papper, och imon så ska ja och leo träna ennu mera, men då måste mamma och pappa följa med :D
Dom ska ju bara skriva på sen drar dom:P
Detta är då första gången jag går på gym, och min bror på impad över att ja klarade av så många grejor.

Ja klarade 50 kilo bänkpress då ja var helt slut efter allt annat, så ja testade inte mera än så, men det ska ja göra imon, och den så klarade jag 80 i benpress (bara), det är rätt dåligt tycker jag, sen så hoppade ja till en grej som man satt ner, och var tvungen att vara rak i ryggen, och dra i en lina, med ett handgrepp, då den var inställd på 45, då sa ja till leo (menvafan höj till högsta) då det var 100 kilo, och ja klara det ;) ja är rätt duktig, så om några veckor kommer ni se en förendrad ludde (för hoppningsvis)  fy fan vad roligt det är!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: