Ludwig-Photography

2010-09-13
23:04:16

Godkväll, detta blir dagens typ tredje oc...

Godkväll, detta blir dagens typ tredje och sista inlägg. Jag har inte hunnit med så mycket. Jag har ju tränat 3 dagar i sträck.idag tränade jag med Aron. Det tar riktigt kul. Och Imon så ska jag också träna med leo och Aron. Men jag vette fan när. För jag ska till skolan med mamma och prata om mina betyg någon vad jag behöver hjälp med. För det kanske blir så att jag ska få ha en dator på lektionen. Och göra mina uppgifter på. Det hoppas jag blir kul.det går jättebra med närvaron nu också det är ju bra(y). Det är saker jag stör mig på i skolan. Jag skiter iom jag blir avstängd för att jag är ärlig.men detta skulle jag kanske igentligen skriva här. Där typ alla i hela världen kan se det. Men det finns en del lärare på ribbaskolan som jag inte kan fatta riktigt. Endel ringer hem och ljuger,det kan jag bli så jävla förbannad för. Och det finns såna som tar sönder egensaker som man själv har lagt pengar påoch är sitt eget. Så jävla stördt. Det är lärare som inte har någon respekt för eleverna. Sen finns det lärare som är hur snälla som helst. Såna man bara vill ha flera av.då är fan skoldagen lyckad:)men jag palla inte bry mig nu. För nu ska jag sova. Och ni får ha det så jävla underbarn.så skriver jag mer imorgon. Tänk att det kan vara en del felstavning för jag uppdaterar från mobilen:-P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: