Ludwig-Photography

2010-11-18
20:08:28

Jag är med i tävlingen!

Nu har Michaela Dahlström gjort en tävling där man kan vinna ett fotokurs som är värd 199 kr, som hon själv har gjort, är mycket imponerad! :)

Detta måste ni göra för hon är värd att läsa! tryck här för att komma till hennes blogg och här till hennes kurser!
Hon är enormt begåvad, jag vet att ni också kommer tycka det! :)

Jag vill värkligen ha denna kurs, ja vill värkligen vinna denna, ja har tänkt mig att köpa den (alla) hennes kurser, men det har inte blivit av, så nu tänkte ja passa på att vara med i tävlingen! så får hoppas på att ja vinner, jag är nog 1 på 1000 att ja får den, men man får ju hoppas.
SKulle vara kul att vinna, för ja har alldrig vunnit på något sånt här! har alllldrig haft turen!

Ha det bra allehoppa, och gå in nu på henns blogg! fattar ni det :D


Kommentarer:

Hej , jätte fin blogg du har! :)

2010-11-20 @ 15:32:40
#2: cecilia

håller tummarna för att du vinner!

2010-11-20 @ 22:31:43

Svar: Haha, kan inte riktigt hålla med om det ;)

2010-11-21 @ 12:35:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: