Ludwig-Photography

2010-06-20
11:12:37

sommardagen
En bra morgon, började med att vakna och klä på mig och satte mig vid datorn, och läste lite bloggar och musiken startades först :)Sen vaknade lotta men inte pågrund av musiken.. men då efter ett tag så sa hon att vi skulle ut och gå med hunden! och ja gick in till mitt rum och tog på mig tröja och foppatofflor, sen gick vi raka vägen in till en skog :) Och igår så var ja och tog lite kort på månen men dom blev inte bra för att det inte var någon måne uppe ;) eller jo det fanns det men men den var bakom molnen. men dagen innan så var ju såklart månen uppe och då passade ja på att fota den :) (jag laddar upp bilder sen) ja upptäckte dock att ja bara hade 2 sträck kvar av batteriet.. ja hade glömt laddaren hemma :( efter de så slutade ja fota för att ja måste spara batteri till sjön idag, asså ja och lotta ska gå och fota medans vi går ner till stan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: