Ludwig-Photography

2010-06-20
20:23:30

Här kommer lite roliga dikter :)
världens bästa dikt skriven av björn gusafsson:

"Vad e kärlek?"
"När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
när du fnissar som en liten flicka
när man känner något man cant denai when the eagels fly over mountine high
när all oro är som bortblåst och försvunnen
när simba återvänder i lejonkungen
när man bara drar replik för att slippa krångla
min pappa e rik vill du hångla?!
om man spärrar upp sina ögon och tittar back med huvudet ut
då ser man galen ut
det har egentligen inte hit att höra det e bara en sak man kan göra
när jag dansat med elin en sommarnatt lång
åh vi satt på en parkbänk
jag var kär hon drack rom
när elin sa att jag var den vackraste som finns
såg in i mina ögon och kräcktes på mina jeans
våga styr som en kapten våga fall som ett löv våga chansa och se hur det går
vad e fegt vad e mod vad is löve?
baby dont hurt me dont hurt me no more
från en afton som doftar lite YMZA
tack göteborg ni e kärlek för mig!"


en annan dikt som e rolig e:

"om ditt hjärta nån gång brisrer laga det med karlssons klister!"

en annan:

Det finns en plats på jorden
Där solen aldrig ler
Den platsen heter skolan
Dit vill jag aldrig mer

en annan:

Drömmer om brännvin

en annan:

Drömmer om brännvin
Drömmer om gin
Vakna på morgonen
Full som ett svin
Kliver ur sängen
Ramlar omkull
Hur fan kunde jag
Bli så jävla full

en annan:

Gud som haver flickor kär,
se så stygga pojkar är,
vart jag än i sängen vänder,
är dom där med sina händer,
Om dom dina trosor tar,
har du ingen oskuld kvar.

en annan:

En kyss är ingen fara
en kyss är inget brott
4läppar möts och så byts
lite spott
Men herregud va gott!

en annan:

Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen

en annan:

Du lade mig ner
Du kom in i mig
Det gjorde ont
Det blödde lite grann
Det var första gången...
...jag drog ut en tand..

en annan:

Jag ligger och tänker på dig
Du är varm, brun och go´,
Ja faktiskt den goaste köttbulle jag ätit på länge!


en annan:

Hej du glade här får du en spade!
Ta och gräv ner dig så slipper vi se dig

Kommentar:
#1: jossan

haha ja jag tog i studio, men ska pierca naveln där snart me :)

2010-06-20 @ 22:17:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: