Ludwig-Photography

2010-06-01
07:16:40

147de inlägget
Godmorgon :) NU har ja nästan gjort 150 inlägg.. utan att ja har tänkt på det :P
Ja har sätt det nu, att det fanns en sån sak som räknade inläggen! Snart ska ja till skolan.. men ja ska åka därifrån lika snabbt för att jag har ont i magen och min ångest har förvandlats till ett rent helvete! Tankarna kommer alltid vara i mig tillsammans med allt annat skit! Tankarna av att förlora vänner och att förlora minnerna med.. att mina tankar inte gått bort änu sen när jag gick i klasserna 1,2,3,4,5,6 (7) mobbningen det startade i klass1 och fortsatte till 7an , i7an var det som värst för då hade jag inga vänner längre..! det var förjävligt att bara se sina "vänner" sticka där i från!

Kommentar:

Svar: Tack så mycket! Det finns instruktioner om dropmeny under Web design – Guider, Gratis bloggmallar m.m. > Besvarade frågor (guider)

2010-06-01 @ 12:06:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: