Ludwig-Photography

2010-12-02
20:36:29

Godkväll
Godkväll mina läsare, har haft en dag igen när jag är sjuk. Ja pratar med mnin syster just nu i skype :)Innan idag så kom emma och hälsade på för homn hade blivit utelåst då hade hon ingen annan att komma till. Och imon kommer min gode vän TONY! och ska hälsa på då tro ja att emma också kommer.

det var meningen att ja skulle lägga uppå bilder på vattendroppart men det blev inga bra bilder för att ja har världens sämsta objektiv. Men det  blev lite bilder på folk (och mig) :)

ha en fortsatt 3vlig (trevlig ;)) kväll




Kommentarer:

sv Stämmer nog :) vilken storlek var det?

2010-12-02 @ 21:29:13
#2: cecilia

tror jag gillar din kamera ;)



bra bra!

2010-12-04 @ 09:29:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: