Ludwig-Photography

2010-08-07
17:37:33

Filmdags
Nu är de filmdags då, de var ett tags sen. när jag laddade ner filmer och satte över dom på skivan, Så nu har helena däckat i soffan, och nu är det bara jag som tittar på teven, HELENA VÄCKTE MIG VID 6 BARA FÖR ATT HON INTE VILLE VARA UPPE SJÄLV PÅÅ MORGONEN, haha fegis,  så jag är faktist skittrött, Men filmen som jag tittar då, heter FLICKAN, den är rätt störd för att det är ett par föräldrar som skulle ¨åka med sin son och dotter, men dottert fick inte åka med för hon var för liten. Och då anställde dom en barnvakt, men hon åker iväg med sin pojkvän eller vaad fan det är.och rymmer från en stackas 7 åring. sen så hittade hon ett par kompisar som hon kan leka med, men dom är sånna fula elaka "vänner" jag har faktist lust att strypa dom :P men sen kommer föräldrarna hem, jag tror att det är dom iaf :)http://plastjesus.blogsome.com/images/flickan.jpg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: