Ludwig-Photography

2010-04-20
22:15:29

Värre :(
Pågrund av skolan, så mår jag SKIT, min ångest blir aldrig bra. och oron som kryper fram genom kroppen. blir bara trångare och trångare. Jag har börjat tycka att jag är ful och dum, jag har hört röster inne i huvudet som tar kål på mig. Rösterna som säger att jag är ful dum!
Jag pratar med BUP, med en psykolog. Så jag hoppas att de blir bättre. jag har haft självmordtankar och skit många gånger. för jag känner mig värdelös. Jag känner att jag inte kan vara mig själv längre. för att man får så mycket kommentarer och kritik öer hur man ser ut och hur man är. SÅ ETT STOR JÄVLA TACK TILL ER  värkligen. jag är inte feg igentligen som inte vågar att säga imot. men jag har inte den styrkan så jag klarar av sånt. Ångesten bara snurrar fram i kroppen så jag blir helt stumm..
Alla tankar som faller fram är så jobbigt. Och allt detta påvärkar ju också plugget. Mina betyg är värkligen sämst nu. Även om inte människor håller på så känner jag mig övergiven liten skit. som bara är till för att plågas.

Jag ska ge er en tolkning av min ångest.
Tänk er att man hoppar fallskärm och när man hoppar så går linan sönder på något sätt. Tänk den tanken, den får jag varje dag. 7 dagar i veckan. flera gånger om dagen.

Några personer har kanske sätt att jag har ärr på armarna. Det är på grund över att jag får ut mina känslor och tankar och ångest på det sättet. Jag vet att det är dumt men jag kan inte sluta att få ut min ångest på det sättet. Jag är rädd hela tiden.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: