Ludwig-Photography

2010-04-19
07:47:30

Om mig

Namn: Ludwig gustavsson

Födelsedag: 96/08/2010

Bostad: Huskvarna (Skärstad)!

Familj: Linda,Lena,Lars,Lotta,Lukas,Leo,Mamma,Pappa! :D

 

 

 

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SKOLA!

 

Hejsan, Bloggens författare är Ludwig Gustavsson, som nu är just jag!. Jag är snart 14 år. är född den 25/08 2010! :) Och faktist är glad just nu.. Ja har lite svårigheter också. Ja har blivit mobbad sen ja gick lågstadiet men då var det inte så allvarligt. nu är det sämsta skolan ja har gått i.

Pågrund av skolan har ja fått.

Ångest, Har ingen konstoll över mitt liv. ja har fått börja hos BUP. Har pratat med min psykolog 2 gånger nu.!

Ja har jämt ont i magen huvudet, ja kanske också ska BYTA skola!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kompisar

 

Till mina vänner tror jag att jag inte är någonting, Det känns som när jag har det som bäst med mina vänner, så förlorar jag dom. och DOM märker ingenting. känns för jävligt! Det dom inte heller har märkt är att vi ALDRIG träffas för att dom har pojkvän/flickvän eller skaffat nya vänner.. Ja menar inte att man inte får ha pojkvän/flickvän eller nya vänner. men det är ALLTID så att jag är den som blir över! (NU KANSKE JAG LÅTER SOM ETT NEGGOPEGGO) Men jag är ärlig! nu har jag och mina vänner vart bästa vänner i 6 år! men ingenting har förändrats. det har bara blivit värre! Det är det jag har gråtit över många många nätter! Innan så träffade vi varandra hela tiden varje kväll,det var med er jag hade det bäst! :(

Ju mer ni är med era pojkvänner/flickvänner så förlorar vi något stort. Ett minne, en bit av våran vänskap!

Ni förändras mer och mer! då menar jag på ett panik negativt sätt! Aja vet inte om jag ska fortsätta känna er elle hoppa ut ur våran kärlek!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: