Ludwig-Photography

2010-04-14
06:57:26

Godmorgon..
Onsdag. huvudverk. jag skakar väldigt mycket har gjort det dom senaste veckorna.. jag är stressat åt höger och vänster.. vet knappt vad jag ska göra.. jag är illamående. Mycket med plugget och skit.. Det är inte det ända ja oroar mig över.. utan ja oroar mig över att ja inte kommer få träffa mina bästa vänner på länge.. vet inte varför men jag har fått sådana tankar att jag och mina vänner kommer bara att hoppa från varandra..och då är de inget glädje studds utan det är mörkerstudds. som faller ner för helvetet! :(
I förr i världen om dagarna så var jag med dom hela tiden. Mina problem fanns inte då.. mina psykiska problem.
Som gör att ja måste prata med en psykolog.. jag hoppas dom gör så jag mår mycket bättre. jag vill bli frisk.
Förstår bara inte..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: