Ludwig-Photography

2010-04-16
16:15:39

16.09
Har precis suttit i soffan och bulimiat mig.. Var ju ledig idag. som kanske några vet. Igår var ja med leo micke Sara och några personer ;) och då frågade leo och micke om ja ville följa med dom till sin skolan imon (idag) och ja gjorde det, så vi åkte 8 min över 7 och då var vi i skolan drygt 8 och det var väldigt kull tyckte jag! vi va och chilade typ hela tiden :P haha sen så svetsade leo och Micke.. sen så kom Sara en och en halv timme efter! KUL! :D
Då var vi ute och chillade och sen så gick jag och sara och åt mat tillsammans med Saras gamla klasskompis, han var faktist kul och sncka om. Sedan gick vi vidare till nått ställe.. sne HELT PLÖTSLIGT var vi inne i vårdsentralen. och kollade lite ..:) sen vid 20 i ett. så åkte vi till min psykolog jag och Ida Mamma!
det gick bra hoppas ja.. annas var det ganska lyckad dag faktist :D ha det bra vi hörs senare! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: