Ludwig-Photography

2010-05-25
07:12:50

Bloggboken 07.10
Godmorgon käre läsare! Ja har precis brush my tänder, och jag ska snart gå till bussen.. får inte glömma att sätta i piercingen idag heller :P det blir nog samma som igår! Idag har vi ju en lektion som ja inte tycker om och det är, eller det är två faktist och DOM är Idrott och No! blä-.-
Men ja hoppas att ja inte ska labba idag..
haha det är ju sista dagen nu och sen så är jag ledig på onsdag och sen börjar ja på torsdag och går också fredag..
Ja ska nämligen till min doktor och ta BLODPROV (det som är så kul :)) jag vet inte varför det är så kul men det bara är så!
Men nu ska ja klä på mig vi får höras sen! Häär får ni en låt som ni kan lyssna på :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: