Ludwig-Photography

2010-08-11
09:24:05

Expert..
Godmorgon, nu är det så att jag har vaknat precis innan jag skrev här! Ja måste nog ta min medicin snart, och jag måstee äta också :) Senare bär det av tilll huskvarna, måste gå in på expert! :) och titta om dom har tre saker jag vill ha! detta är dom sakerna!

Alltså jag ska köpa denna Klicka för att se större bildoch dennaKlicka för att se större bildtill mitt zoom objektiv! Och denna Klicka för att se större bildfast till canon, en IR fjärrutlösare :)

Kommentarer:
#1: Elin

sv, jag har inte haft något problem med det så jag har tyvärr ingen aning :/

2010-08-11 @ 12:42:24

Varför ska jag leta upp? Det är ju du som har problemet :P Men nu är det så att man inte behöver ladda ner något till cs4 och cs5, det ska finnas i programmet.

2010-08-11 @ 22:28:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: