Ludwig-Photography

2010-09-06
21:58:26

Ett ord som är väldigt populärt i skola...

Ett ord som är väldigt populärt i skolan, jag pratar inte bara om ribbaskolan, iaf, ordet är mobbning, vem har Bestämt att det ska bli mobbning i skolan, det är det värsta jag vet och kan höra, att höra att man blir utsatt för något sånt, det kanske är det som gör att man har låga betyg, för vissa. Det är förjävligt rent ut sagt. Fy fan vad jag hatar det. Asså det låter korkat men tänk att man måste göra något "coolt" för att få respekt. Fy fan, jag här själv blivit utsatt för detta i flera år, och det är fortfarande lite kvar i skolan, men jag fattar inte att skolan gör något. Det enda dom gör är så att bråket slutat. Sen så fortsätter dom att göra sitt jobb. Dom bryr sig inte om hur man mår efteråt, att det sätter sig på det psykiska. Dom fattar inte. Eller berätta vad ni tycker? Lägg in en kommentar om vad ni tycker? Har ni själva blivit utsatta för mobbning.?skriv.


Kommentar:
#1: olivia

stackas dig det är inte rätt att du blir utsat. Varför i helvetet kan inte någon typp lärana göra något. dom har ju typp "kontrol" över mobningen, men ne dom ser inte när man blir utsat eller något såå jävla dumt kram olivia :)

2010-09-07 @ 21:00:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: