Ludwig-Photography

2010-09-07
21:54:24

Det här blir nog sista inlägget för ikv...

Det här blir nog sista inlägget för ikväll. Det beror på om jag orkar skriva ett till sen. Imon här jag bestämt att jag ska ta lite mera porträtt bilder så en liten unge. Som heter william, det är min brors och hans flickväns lilla unge:) som är drygt ett år:) hur gullig som helst, ni här ju sätt han. För jag här ju lagt upp några bilder på han. Nu när mitt camera raw funkar, så blir grundinställningarna mycket finare och bättre. Och det blir suveräna bilder:) och nu för tiden tar jag bara raw format så mitt 8 gig, och jpeg format så mitt 2 gig minneskort, jag känner att bloggen kommer bli full med bilder: idag när jag var ute och fotade i nya skolan. Eller förskolan, det hade stängt så det var därför jag gick dit. Jag brukar gå dit för det är så stor trädgård där typ. Och massa roliga vinklar. Och skuggor och olika växter. Och nu är bladen gula och gröna, det är fint.. Och det gör så att jag känner att hösten kommer närmare och närmare.. A iaf när jag gick dit. Så kom det en mamma tror jag, som undrade om jag behövde hjälp. Och hon undrade vad jag gjorde där. Och frågade vad jag heter och om jag borde här i skärstad. Och jag svarade så klart ja. Sen gick hon, jag trodde hon skulle typ skälla ut mig. Men hon lät skit glad:-D godnatt på er. Jag ska bara titta klart på ett program. Sen så så ska jag sova:)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: