Ludwig-Photography

2010-10-31
20:40:31

Mobilinlägg;) Jag tänkte berätta lit...

Mobilinlägg;) Jag tänkte berätta lite snabbt vad jag har gjort idag, jag vaknade klockan 9 (trodde jag) fast klockan var ju bara 8. Senare satte jag mig och redigerade klart lite bilder, och lyssnade på musik, vaknade några gånger på natten, för att william vaknade några gånger. Och skrek:) men tillslut somnade han. Och senare på förmiddagen, så åkte jag och mamma och pappa till stan för att köpa lite saker till trädgården. Medans vi var i stan också. Så åt jag för första gången på burger king:) det var fett gott. Jag ångrar mig värkligen inte att vi åt där, sen har jag bara vart hemma och tittar på teve och inte gjort något. Imon blir det nog att fota hela tiden:)men nu ska jag titta klart på (ensam mamma söker):)hörs senare:)


Kommentar:
#1: olivia

respond: okay , tack så mycket=) jo det är bara bra själv då?

2010-11-01 @ 01:59:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: