Ludwig-Photography

2010-10-07
15:49:53

Mobilinlägg Hejhej, har sista lektionen n...

Mobilinlägg Hejhej, har sista lektionen nu. Sen slutar jag:) blir nog att åka 101an. Eller 13an. Idag var det rätt bra lektionen. Men jag är orolig över något. Vet inte vad det är. Men något är det. Jag tror det är skolan. Har grymt ont i magen..när jag kommer hem så ska jag faktist sätta mig vid datorn. Och redigera klart massa bilder. Känner att bloggen kommer bli fullproppad med bilder. Tycker ni om bilderna jag har lagt upp. ?;) Det är gott, tiden har gått väldigt fort detta veckan. Det är ju fredag redan Imon. Roligt roligt. Sen ska jag sova bort allt skit.på söndag ska jag till min syster också. Och fota lite på mina syskon barn:) porträtt är temat nu ju. Därför jag har laddat upp en del. När jag kommer hem. Jag ska dock göra något tråkigt också. Jag ska plugga min no läxa. Det känns väldigt skönt att äntligen komma in på rätt spår igen. När det gäller läxor. Underbart:)jag skriver mer när jag sitter på bussen;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: