Ludwig-Photography

2010-05-19
21:32:41

Gokväll
Nu är det så att jag är hemma helt ensam.. då passar jag på att blogga lite :) och sen så ska jag titta på full frys!
Jag var i skolan idag.. men ja hade så skit ont i magen och huvudet. så jag åkte hem med 1 bussen.Men nu känner jag mig bättre så jag ska åka till skolan imon :)

När jag kom hem från skolan så gick jag direkt till Emelie.. så gjorde vi något en liten stund!:) Senare så gick vi till bussen.. för hon skulle åka in till stan tror jag att det var, hon skulle hämta nån nyckel..Då om bussen , och hon hoppade på den.. då bad jag leo komma ner till bussen och hämta mig! för jag orkade inte gå enda hem! :)då satte jag mig vid datorn som vanligt så då frågade jag Angelicah Gardell om hon kunde fixa en bloggdesign till mig! :)så då gjorde hon de ! å jag  blev så klart överlycklig! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: