Ludwig-Photography

2010-08-01
22:53:22

Musiken ger mig styrka
styrkan lyckan leende från ett par hörlurar eller headset, det är enorm förmåga, att bara tänka sig bort. och slutna ögonen, och sen bara känna att all styrka samlas i en boll. Det är precis vad JAG gör nu, satte ju på mig mitt headset nyss och playade Eminem music. och sitter bara här och skriver, jag känner på mig att ja kommer skriva av mig lite här, för ja är väldigt skrivsugen. haha har ingen angen aning hur långt detta kommer bli. men man får la hoppas att det blir något av detta:) för typ 4 eller om det var för 5 dagar sen. så var jag på kolmården med mamma pappa le,o och lena macke lotta oskar molly, fantastiskt kul, att se alla djur, jag har förr mig att jag tog 746 bilder, på alla djur tog jag, precis alla, haha det var  kul att ta kort på sälarna för att jag fick ett kort som jag fick exakt på en säl när den sprutade ut vatten ur näsan,hahha skrattade ganska länge för att det såg så kul ut, alla lejon och tigrar och papegojor, nu har ja nog skrivit liten bit iallafall, haha det ärså kul att skriva. tröttnar typ aldirg, jag saknar min EMELIE SÖRENSSEN , JAGÄLSKAR DIG! <333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: