Ludwig-Photography

2010-08-27
18:13:40

Länge sedan nu..
hejsan, förlåt att det har gått några dagar sen jag bloggade senate men jua har haft fullt upp och jag har inte direkt haft tid för internet i huvudtaget ja har bara vart fokuserad för skolan och allt möjligt, alla fega fula människor i skolan som skriker saker när man går genom koridåren kan gå och ta sig någon stans, Men nu har ja kopplat in min lalla dator till min lyxiga teve ;) hha fic en teve en  tum lcd teve i födelsedagprecent av mamma och pappa, och sen fick jag ju kameran, så ja har fått saker :) men själva kalaset är på söndag så alla mina syskon kommer, och firar mig då, och då kanske på måndag så jska ja ta och åka och köpa ett batterigrepp till min kamera :D j längtar.

Igår efter skolan så åkte jag direkt till råslet och träffade en väldigt glad och snäll tjej, sara modigh en liten chatt vän, haha :) igentligen så skulle vi fota, men då iställe så typ pratade jag och Sara och Jakob typ hela tiden om olik saker, haha sen kom det stora gruper med mniskor som varr tvungen at titta på den fina kissen, (katten heter fluffis fast den inte alls är fluffig, det är ju en nakenkatt så fiin och snäll, men bilder på sara och katten kommer sen, men om ni vill kolla på katten och sara och hennes sambo så kan ni gå in på hennes blogg, tryck här då kommer ni till hennes fina blogg, och var uppmärksamma för hon kommer vara med i tidnigen, och då handlar det om självskadegörelse, väldigt intresant kommer det bli, har kollat alla dagar i veckan efter att det ska komma ut men det har det inte, men ja skriver mera inlägg snart måste installaera min cam, så ja kan cama ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: