Ludwig-Photography

2010-08-21
16:32:53

Hejhej, tillbaka från stan.
Hejhej, nu är jag tillbaka från stan , har spenderat dagen med syster Lotta och tant Marianne, ja har slarvat bort 300 kr på frisören och pizza :D Ja tycker jag är fin i håret haha, kort på sidorna så jag inte är rund i ansiktet:) perfekt, ja har vart dötörstig hela dagen, så ja har bara druckit typ cola. Senare i kväll ska lotta och jag gå ner på stan igen till en sjö och ta kort på alla svarnar, och fina fåglar, och då samtidigt ska vi möta Marianne igen, och sen ska vi gå till henne och umgås, och ha det trevligt! Tant Marianne är underbar haha :)
Lotta tog fram sin gamla analog system kamera och jag testade hennes objektiv men det var för gammalt, dock är det väldigt bra, men jag testade också hennes (gammelnya) blixt! den var skitbra, men ja måste chila iväg nu ni får ha det så bra, hejdå :)

Kommentar:

finfina ögon :)

2010-08-25 @ 22:01:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: